Pogosta vprašanja

Če imate vprašanja o uporabi izdelkov Accu-Chek, merjenju ravni glukoze v krvi, shranjevanju merilnika in testnih lističev ali o čem drugem, si poglejte spodnji seznam najpogosteje zastavljenih vprašanj.

Na naslednjih povezavah boste našli odgovore na najpogosteje zastavljena vprašanja:

TRI NAJPOGOSTEJE ZASTAVLJENA VPRAŠANJA

Kako uporabnik vklopi način za nastavitve?

Odgovor: Ko je merilnik vključen in na prikazovalniku utripa znak v obliki testnega lističa, pritisnite gumb za vključitev/izključitev in ga držite približno 4 sekunde, da se na prikazovalniku izpišeta ura in beseda »SET«.

Oglejte si več vprašanj na to temo.

Kako lahko stopim v stik z družbo Roche, proizvajalcem izdelkov Accu-Chek?

Odgovor: Z nami lahko stopite v stik prek telefona, pošte ali elektronske pošte.

Brezplačna številka Centra za pomoč uporabnikom: 080 12 32 (od ponedeljka do petka med 8. in 16. uro)

Elektronski naslov: slovenija.accu-chek@roche.com

Poštni naslov: Vodovodna cesta 109, 1000 Ljubljana

Oglejte si več vprašanj na to temo.

Ali sprožilno napravo Accu-Chek Multiclix lahko uporablja več uporabnikov?

Odgovor: Ne. Sprožilna naprava Accu-Chek Multiclix je namenjena le za enega uporabnika. Če vašo sprožilno napravo uporabljajo drugi, tvegate okužbe.

Oglejte si več vprašanj na to temo.